اطلاعیه در خصوص نحوه فعالیت دانشگاه شمال از ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۹

با آرزوی صحت و سلامتی برای همه همکاران عزیز، بدینوسیله به اطلاع می ­رساند که بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه و در راستای سیاست های کلی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، وضعیت فعالیت دانشگاه شمال از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به شرح زیر می باشد:

۱- کلاس های آموزشی دانشگاه کماکان با سامانه آموزش الکترونیک برخط، مطابق فهرست کلاسی اعلام شده قبلی ادامه خواهد یافت. حوزه معاونت آموزشی با همکاری حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هر گونه راهنمایی برای برگزاری هر چه بهتر این کلاس ها، در اطلاعیه های جداگانه جزئیات روند برگزاری کلاسهای درسی را قبلا اعلام نموده اند.

۲- تمامی مدیران واحدهای تابعه دانشگاه موظفند ضمن برنامه ریزی برای ارائه مطلوب خدمات حوزه مسئولیت خود، ترتیبی اتخاذ نمایند که در ارائه خدمات وقفه ای ایجاد نگردد. لذا برخی از همکاران دانشگاه روزهای شنبه الی چهارشنبه، فعلا تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ الی ۱۳ جهت انجام امورات اداری دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید ارجمند و به ویژه پیشبرد فرآیند آموزش الکترونیک در دانشگاه حضور خواهند یافت.

۳- به کلیه دانشجویان محترم توصیه می شود تا درخواستهای خود را ترجیحا بصورت غیرحضوری و با شماره تلفنهای مشخص شده پیگیری فرمایند و یا در صورت ضرورت به پیگیری حضوری، قبل از مراجعه هماهنگی لازم را با بخش مربوطه جهت به حداقل رساندن حضور فیزیکی خود در دانشگاه داشته باشند.
لیست شماره های تماس

معاونت اداری و مالی دانشگاه شمال