اطلاعيه معاونت دانشجويي و فرهنگي دانشگاه شمال ويژه ايام امتحانات

 
دانشجويان گرامي و ارجمند دانشگاه شمال
باسلام

احتراماً چنانچه نيك مستحضريد ايام امتحانات بعنوان زمان حساس و پر اهميت تلقي مي گردد با تلاش و كوشش وافي، نتايج زحمات ترم جاري بارور مي‌گردد، اين معاونت آرزوي توفيق براي تمامي دانشجويان و كاميابي آنان، به منظور فراهم ساختن زمينه آرام و بدور از استرس جهت شركت در امتحان از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و خاطر نشان مي سازد به حكم آيه شريف ‹‹ ليس الانسان الا ماسعي ›› قطعاً اميدوار باشيد به اهداف خويش با بكار بستن همت و تلاش خواهد رسيد و از اين حيث به آندسته اندك و قليل از دانشجوياني كه از مفاد مقررات انضباطي دانشجويي مطلع نبوده و خداي نكرده حسب كوتاهي يا غفلت در صدد دسترسي به اهداف خود از راه تخلف مي باشند با متذكر شدن برخي از اين عناوين تخلف و ضمانت اجرايي آن، اين دسته اخير از دانشجويان را به پرهيز از شيوه نادرست و اقدام به صواب همراه و هم آوا با كليه دانشجويان محترم دعوت مي نمائيم.
1- تقلب در امتحان : متخلف به نمره 25/0 در درس مربوطه و توبيخ كتبي با درج در پرونده و نيز در صورت تكرار تخلف به منع موقت از تحصيل تا دو نيمسال محكوم مي شود.
2- فرستادن شخص ديگري بجاي خود در امتحان يا شركت بجاي ديگري در امتحان: متخلف علاوه بر گرفتن نمره 25/0 به حداكثر تا دو نيمسال منع موقت از تحصيل محكوم مي شود و موضوع قابل تعقيب كيفري در مراجع قضايي مي باشد.
3- ارتكاب هر عملي كه موجب اخلال يا وقفه يا مزاحمت در برنامه هاي دانشگاه شود :‍ متخلف به حداكثر تا يك نيمسال منع موقت ازتحصيل محكوم خواهد شد.
4- توهين و فحاشي به كاركنان يا اعضاي هيات علمي : در صورتيكه شاكي يكي از اعضاي هيات علمي يا مسئولان يا كارمندان دانشگاه باشد، متخلف علاوه برمنع موقت ازتحصيل ممكن است به تغيير محل تحصيل نيز محكوم شود. 
5- آوردن وسايلي از قبيل تلفن همراه و ساير وسايل الكترونيكي ، كتاب، جزوه و غيره : ممنوع مي باشد عدم رعايت اين بند برحسب مورد مشمول يكي از محكوميتهاي فوق الذكر خواهد گرديد.

6- لوازم التحریر لازم (مداد،پاک کن،تراش و خودکار) به همراه داشته باشید. رد و بدل کردن آنها تخلف امتحانی است.

7- در دروسی که استفاده از ماشین حساب برای آنها مجاز است، حتماً ماشین حساب داشته باشید.رد و بدل کردن آن تخلف امتحانی می باشد.
8- حتماً کارت ورود به جلسه امتحان را از سیستم نسيم دریافت و کارت دانشجویی به همراه داشته باشید، در غیر این صورت از ورود دانشجو به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

9- از ورود افرادی که رعایت پوشش و حجاب اسلامی را ننمایند ، به حوزه های امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.لذا از کلیه دانشجویان محترم تقاضا می شود نسبت به رعایت شئونات اسلامی و دانشجویی اهتمام ورزند.

10- از آوردن کیف در ایام امتحانات خودداری فرمایند.

موفق و منصور باشيد
 لطفعلي يزداني
 معاون دانشجويي و فرهنگي

 تاریخ درج خبر:  

1390/10/10

                                                                                                                                        تعداد بازديد: