برگزاری پنجمین جلسه شورای دانشگاه (دوره جدید)

روز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲، پنجمین جلسه شورای دانشگاه (دوره جدید) با حضور دکتر حسین رنجبر، سرپرست دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیر روابط عمومی و مدیر حراست دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین رنجبر، سرپرست دانشگاه، در ابتدا از عنایت و مساعدت همکاران در جلسه انجمن خیریه دانشگاه تقدیر و تشکر کردند و سپاس به نقش تبلیغاتی فضای مجازی در جذب دانشجو تاکید نموده و بیان داشتند: «بنظر می رسد ما نیز باید یک رسانه داشته باشیم. همچنین با توجه به شروع سال تحصیلی ضروریست مدیران به موقع در دانشگاه حاضر شوند.»

سپس دستور کار جلسه به شرح زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

  • پیگیری اقدامات انجام شده هر حوزه در خصوص مصوبات زمان دار جلسات قبلی شورا
  • تصمیم گیری در خصوص حضور کارکنان دانشگاه در مزایده ها و مناقصه های دانشگاه و موسسه دانشگاهی
  • ارایه گزارش معاونت های محترم آموزشی، دانشجویی و پژوهشی در خصوص روند ارایه خدمات در روزهای پنجشنبه و اتخاذ تصمیم نهایی در اینخصوص پیرو مصوبه شماره ۲ هیات رئیسه ۲۰ تیرماه
  • بررسی چگونگی برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت محور به تفکیک گروه های آموزشی
  • تعیین کارگروه نگارش دستورالعمل چگونگی اعطای نشان علمی به نخبگان و فرهیختگان
  • بررسی گزارش روسا دانشکده ها در خصوص عملکرد کارگروه تحول آموزشی و پژوهشی
  • بررسی پیشنهادات در خصوص فعالیتهای اقتصادی درآمدزا مرتبط با شرح وظایف دانشگاه و بررسی پیش نویس قرارداد با آقای دکتر تی تی دژ و تصمیم گیری در خصوص ناظر قرارداد
  • بررسی گزارش روسا دانشکده ها در خصوص همایش های علمی دانشگاه به تفکیک گروه های آموزشی
  • بررسی چگونکی تکریم اساتید مدعو و ارایه خدمات به آنها

ضمنا مسئولان کارگروه های اجلاس روسای دانشگاهها در خصوص اقدامات انجام شده گزارشهایی را ارائه داده اند:

دکتر هادی پژومان بعنوان مسئول کارگروه رسانه اجلاس اولین همایش اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور گزارش خود را ارائه دادند که مقرر شد نشست خبری پیش از تشکیل همایش با هماهنگی و با حضور نمایندگان وزارتخانه و اتحادیه تشکیل شود.

دکتر رودی کار گروه حمل و نقل و تشریفات: با ارایه گزارش تدابیر و اقدامات لازم را ارایه داده، سپس آقای دکتر فدوی، مسئول اسکان و امور مالی همایش، اظهار داشتند: «در حال برآورد هزینه ها هستیم. تعداد ‌۲۷۲ نهاد غیرانتفاعی فعال داریم که محتمل حدود شصت درصد آنان حضور یابند. متاسفانه هتل و مهمانسرای مستقر در دانشگاه به اندازه مهمانان ظرفیت ندارد و در حال حل این مشکل هستیم.»
همچنین دکتر فلاحیان کارگروه فناوری اطلاعات ادامه دادند که: «با همکاران جلسه ای داشتیم. برخی نواقص سیستم را رفع و تجهیزات جدیدی خریداری کردیم و البته وبسایت برای همایش آماده کردیم که ثبت نام هم از طریق همین وبسایت انجام می شود.»

آقای دکتر امامقلی زاده کارگروه جذب حامیان مالی، پیشنهادهای متنوعی را مطرح کردند و قرار شده است تا مکاتباتی با حامیان مالی پیشنهادی، صورت گیرد.

دکتر طلوعی نیز از کار گروه تولید محتوا، گزارش دادند و قرار شده جهت قدردانی از پروفسور رستمی از دانشگاه مازندارن و دانشگاه شمال فیلمی تهیه شود و نیز برای پوشش بهتر و دقیق همایش لازم است که تیم حرفه ای مسئولیت این کار را برعهده بگیرد.

در ادامه آقای یاسر رجبی از کارگروه امنیت، توضیح دادند: «کار ما دو بخش دارد. مقر شد همکاران در این ایام، کامل در دانشگاه حضور داشته باشند. و با نیروهای امنیتی شهر، آتش نشانی. آمبولانس هماهنگی لازم صورت گرفته است.»