جلسه تقدیر و تشکر از همکاران دست اندرکاران برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی مازندران در دانشگاه شمال با همکاری یونسکو

ظهر روز سه شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه شمال طی جلسه ای از همکاران و دست اندرکاران برپایی جشنواره فرهنگی-ورزشی آیین ها و بازیهای بومی مازندران که با همکاری کمیسیون ملی یونسکو ایران در دانشگاه شمال برگزار شده بود، تقدیر و تشکر نمودند. این جلسه با حضور کارکنان دانشگاه در سالن VIP حوزه ریاست برگزار گردید.

دکتر رنجبر ریاست دانشگاه، از همه قدردانی نموده و نیز ضمن تاکید بر پیشبرد همدلانه امور نتیجه این همکاری را اعتلای دانشگاه دانستند و نیز عنوان داشتند که اگر فردی از من رنجور و ناراحت شده است. شجاعت اعلام عذرخواهی را دارم و از این جهت عذر خواهی می کنم. اگر در این‌مسیر دغدغه هایی شدیدی داشته و دارم ناشی از سوگند نامه ای است که در ابتدای تصدی ام خورده ام. به قضاوت اشخاص بیرون و درون، دانشگاه رو به پیشرفت بوده، از جمله اینکه هفته ای نبوده است که یک همایش در دانشگاه برگزار نشده باشد.
در ادامه به برخی دستاوردها اشاره داشتند: «به عنوان نمونه برای اولین بار المپیاد دانشجویی را برگزار میکنیم. برای اولین بار ۶۵۰ میلیون از دولت پول دریافت کردیم. همچنین دستور پرداخت ۱/۵ میلیارد تومان از معاون ریاست جمهور گرفتیم تا برای بهبود زیرساخت‌ها هزینه نماییم.
دانشگاه شمال به عنوان سه دانشگاه برتر جهادی استان معرفی شده است. تاسیس کارگروه تضمین کیفیت، بروزرسانی کتابخانه، تاسیس دفترنمایندگی یونسکو، تاسیس انجمن خیریه حمایت از دانشجویان ایران، حضور رییس دانشگاه و معاونان در پنج روز یا حتی شش روز که خود یک رکورد محسوب می شود، طرح جهش علمی برای اعضای هیات علمی، تشویق های پژوهشی، تبدیل وضعیت کارمندان هیات امنایی به قانون کار، تشکیل منظم کلاسها و … .
دانشگاه دارد بسوی دانشگاه تمدن ساز و جامعه محور حرکت می کند که در این راستا هیات اندیشه ورزان پیشگیری از جرم و حفظ حقوق بیت المال با محوریت دانشگاه شمال در شهر آمل تشکیل داده ایم. همه اینها محصول زحمات شماست.»

همچنین دکتر غلامعلی رودی معاونت دانشجویی – فرهنگی دانشگاه ضمن سپاس گزاری اجمالا از روند جشنواره گزارشی ارائه داده اند.

در پایان با تقدیم لوح سپاس از همکاران سپاسگزاری بعمل آمده است.