جلسه نشست سرپرست دانشگاه شمال با اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست صمیمی سرپرست دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دوشنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۲ در اتاق vip حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر رنجبر، سرپرست دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیات علمی دانشکده، اظهاراتی را در خصوص افزایش بازدهی و بهره وری دانشکده، ارتقاء معدل ارزیابی اساتید، بهبود وضعیت نظام ارزیابی و پالایش اساتید، ایجاد دفتر مرکز مشاوره و انتقادات و حضور فعال اعضای هیات علمی در تابستان جهت پیشبرد اهداف دانشکده و دانشگاه، بیان نمودند.

در ادامه اعضای هیات علمی این دانشکده، سوالات و دیدگاه‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله بررسی راهکارهای افزایش کیفیت علمی دانشجویان و توسعه رشته‌ها علوم پایه مطرح نمودند.

در پایان جناب آقای دکتر رنجبر، ضمن استقبال از ایده‌های مطرح شده و پاسخگویی به سوالات، به بیان انتظارات خود از دانشکده فنی و مهندسی، پرداخت و خواستار حضور پررنگ‌تر این دانشکده در اجرای برنامه‌های دانشگاه خصوصا افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان، لزوم توجه به مشکلات رشته های علوم پایه و مسابقات علمی این گروه ها، بررسی احکام اعضای هیات علمی و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری شدند.