اطلاعیه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان نهایی کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰

 

ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان نهایی کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ مطابق راهنمای ثبت‌نام اینترنتی همراه این اطلاعیه در تاریخ ۳ تا ۶ آبان ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

زمان شروع کلاسها از شنبه ۰۸-۰۸-۱۴۰۰ می باشد.

دانلود >>>>   فرم مدرک کارشناسی و معدل

دانلود >>>>    راهنما ی ثبت نام اینترنتی ارشد ۱۴۰۰

ردیف مدارک ردیف مدارک
۱ اصل شناسنامه و کارت ملی. ۲ شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.
۳ مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای برادران) صفحه ۱۹ دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون‌ فوق. ۴ اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع.
۵ اصل یا گواهی مدرک کارشناسی (برای قبول شدگان نیمسال اول تا ۳۰-۰۷-۱۴۰۰ و نیمسال دوم۳۰-۱۱-۱۴۰۰) مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌. ۶ پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند:

براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۲۶-۰۸-۱۳۹۴ و نامه شماره ۵۷۱۴/۹۹/دش مورخ ۳۰-۰۴- ۱۳۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۲۸-۰۵-۹۴ برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۷ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) برای‌ آن‌ دسته‌ از متقاضیانی که‌ با توجه‌ به‌ مفاد آیین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره ۷۷۸۹۷/۲۱ مورخ ۰۵-۰۵-۹۳ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ با امتیاز‌ رتبه‌ اول‌ پذیرفته‌ شده‌اند. ۸ متقاضیانی که با استفاده از سهمیه‌ ایثارگران و یا رزمندگان پذیرفته ‌شده‌اند در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت‌نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می‌باشد.
۹ آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ ۱۰-۰۶-۱۴۰۰ لغایت ۱۳-۰۶-۱۴۰۰) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ ۳۰-۰۷-۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه ۷۸ دفترچه راهنمای (شماره ۱) یا صفحه ۵۱۲ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌۲) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

 

 

۱۰ براساس‌ مصوبه‌ جلسه ۵۴۸ مورخ ۸۳/۰۷/۲۸ شورای عالی‌ انقلاب فرهنگی‌ در مورد مدارک‌ تحصیلی‌ صادر شده‌ توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌های علمیه که بر اساس‌ مدرک‌ صادر شده‌ توسط مراکز فوق دوره ‌سطح ‌۲ را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند،‌منحصراً مجاز بوده‌اند در هر یک‌ از کدرشته‌های ‌امتحانی گروه علوم انسانی ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ آن‌ شرکت‌ نمایند و در صورت پذیرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. بدیهی‌ است ‌این‌ دسته‌ از متقاضیان باید تصویر مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ در اختیار داشته باشند.
۱۱ معدل‌ مدرک کارشناسی پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان‌ باشد. بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از متقاضیانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.

افراد دارای مغایرت بند ۳ یادآوری اطلاعیه ملاحظه نمایند.

۱۲ پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه (این فرم از دانشگاههای محل قبولی قابل دریافت است) را ارائه‌ نمایند.

 

د-یادآوری های مهم

۲- در هر مرحله از ثبت‌نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی‌باشد قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

۳- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به تمامی دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) ، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهائی خود را تا پایان آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه و یا پیگیری از این سازمان جداً خودداری نمایند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

۴- پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ‌ ۳۰-۰۷-۱۴۰۰ نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (بهمن‌ ماه) باشد می‌توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰-۰۷-۱۴۰۰ ارائه نمایند.

 

د- تذکرات‌ مهم

۱-  دانشجویان گرامی می‌بایست پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام اینترنتی، اصل مدارک ثبت نامی را حداکثر تا تاریخ ۳۰-۰۸-۱۴۰۰ به اداره تحصیلات تکمیلی(طبقه سوم دانشکده فنی و مهندسی) ارائه نمایند.

۲- در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

 

تماس با اداره تحصیلات تکمیلی در ساعات اداری: ۰۱۱۴۴۲۰۳۷۵۰

شماره تماس واتساپ فقط برای ارسال پیام

آقای حافظ مظفری:          ۰۹۳۹۸۹۱۰۵۹۴