اولین نشست رویداد ملی علمی – فرهنگی روانشناسی، توسط باشگاه نخبگان جوان و فرهیختگان شمال (گروه روانشناسی دانشگاه شمال) برگزار شد.

سلسله نشست ها و میزگردهای روانشناسی در گرایشات و موضوعات وابسته، توسط باشگاه نخبگان جوان و فرهیختگان شمال (گروه روانشناسی دانشگاه شمال) پیرامون موضوع روانشناسی، نظام خانواده و چالش های پیش رو در عصر روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ در مکان سالن همایش های بین المللی دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست پس از تلاوت قرآن کریم، سرپرست محترم دانشگاه، جناب دکتر حسین رنجبر، ضمن خوش آمدگویی به اساتید و دانشجویان گرانقدر، بیان داشتند: با توجه به آسیب های خانوادگی، آمار طلاق در سطح کشور افزایش یافته و فقط در شهر آمل حدود ۴۰ درصد از ازدواج ها به طلاق ختم می شود، برگزاری چنین نشست هایی را جای امیدواری خواندند و از اساتید حاضر در جلسه خواستار بحث و بررسی در خصوص آسیب های خانواده و ارائه طریق شدند.

جناب دکتر زارع ریاست باشگاه جوان به نمایندگی از باشگاه، که بانی همایش بوده است، به تشریح و توصیف اهداف و وظایف  باشگاه پرداخته، آنگاه اعضای محترم شرکت کننده در میزگرد (به ترتیب زیر) پیرامون موضع همایش توضیحاتی را ارائه نمودند.

آقای دکتر جعفر بولهری، روانپزشک و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران

آقای دکتر محمد حاتمی، متخصص روانشناسی بالینی و رئیس فعلی سازمان نظام روانشناسی کشور

آقای دکتر علی ناصری، متخصص روانشناسی سلامت و استاد دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

پس از طرح مباحثی عمومی و جلسه پرسش و پاسخ ، دکتر نوریان، به جمع بندی مطالب و ختم جلسه مبادرت نمودند.

این جلسه که هم بصورت آنلاین و هم حضور برگزار شد، برای کلیه دانشجویان و میهمانان حاضر در نشست، گواهی معتبر، بصورت رایگان ارائه گردید و تقدیمشان شد.