اولین نشست ریاست دانشگاه و هیات رئیسه با اساتید گروه عمومی و معارف اسلامی

اولین نشست ریاست دانشگاه و هیات رئیسه با اساتید گروه عمومی و معارف اسلامی روز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ در سالن VIP حوزه ریاست دانشگاه با هدف بررسی شعار دانشگاه و مشکلات آموزشی گروه عمومی دانشگاه برگزار شد:
جناب آقای دکتر نوریان ریاست محترم هیأت موسس و هیات امنا دانشگاه، ضمن تشریف فرمایی در این نشست، فرموند: «خوشحالم که در محضر استادان فرهنگ و علوم انسانی هستم. شما سردمداران توسعه هستید و ریشه توسعه را علوم انسانی تشکیل می‌دهد. فرق علوم پایه و علوم انسانی این است که علوم انسانی متد و روش تحقیق است و تمدن را می سازد اما علوم پایه زیر بنای مهندسی است.
متاسفانه در جامعه ضعیف ترین افراد از لحاظ علمی به سمت رشته علوم انسانی می روند که لازم است این روند تغییر کند. برای این تغییر باید از راهکار فرهنگی وارد شویم. مشکل بعدی رشته علوم انسانی، تدریس غربی این رشته است و دانشمندان غربی مورد استناد واقع می شوند. مشکل دیگر اینست که تصمیم سازان علوم انسانی خودشان متخصص آن نیستند. دانشگاه باید به فرهنگ اصیل خود توجه کند.»
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر حسین رنجبر، سرپرست دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به استادان گروه عمومی و معارف اسلامی، گفتند: «رعایت قوانین آموزشی از جمله رعایت سر فصلها و ایجاد نظام جامع ارزیابی مدنظر ماست. ایشان به ایجاد کارگروهی که کیفیت تدریس را تضمین کند تاکید داشتند و همچنین بر اهمیت ایجاد انجمن‌های علمی، اخذ آزمون های میان ترم و تاسیس نهادهای تازه تاسیس تاکید نمودند.»
در ادامه دکتر سعید امامقلی زاده، رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، ضمن ابراز خوشامدگویی، نسبت به تاسیس رشته زبان انگلیسی تاکید نمودند.
در پایان دکتر ناییجی، مدیر گروه عمومی و معارف اسلامی و سایر استادان دروس عمومی، نقطه نظرات خود را ابراز داشتند. دکتر لطفی یکی از اساتید دروس عمومی نیز از این ابتکار ریاست دانشگاه، جهت دعوت از استادان گروه عمومی پس از ۲۰ سال از تاسیس دانشگاه، سپاسگزاری نمودند.