بازدید سرپرست دانشگاه بهمراه اعضای هیات رئیسه از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای ادارات و نهادهای دولت سیزدهم و غرفه دانشگاه شمال

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر حسین رنجبر سرپرست محترم دانشگاه به همراه اعضای هیات رئیسه از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای ادارات و نهادهای دولت سیزدهم و غرفه دانشگاه شمال در روز یک شنبه مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۲ بازدید کردند.
این نمایشگاه که به مناسبت هفته دولت در فضای بین دو پل تاریخی دوازده پله و پل معلق شهر آمل برپا شد، دستاوردهای برخی از ادارات و نهادهای دولت سیزدهم از جمله شهرداری آمل، اورژانس اجتماعی، جمعیت هلال احمر، شهرداریس امامزاده عبداله، مرکز تحقیقات برنج آمل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل، اداره ثبت و احوال، کمیته امداد، شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه شمال برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شدند.
در غرفه دانشگاه شمال دستاوردهای دانشکده های دانشگاه، کتابهای دانشگاهی تالیف اعضای هیات علمی این دانشگاه، آلبوم هایی از تصاویر مسابقات برگزار شده ی دانشجویی در سطح کشوری، استانی و شهری به همراه مدال ها و جام های کسب شده از تیم های مختلف ورزشی -دانشجویی به نمایش گذاشته است. همچنین تندیس فارغ التحصیلان دانشگاه، بروشورها و کاتالوگ های معرفی دانشگاه از وضعیت دانشکده ها، امکانات آزمایشگاها، کارگاها، کتابخانه، سایت دانشگاه و معرفی کامل رشته های آموزشی دانشگاه به تفکیک سه دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی و علوم ورزشی جهت شناخت هر چه بیشتر مردم عزیز شهرمان از عملکرد و دستاوردهای دانشگاه شمال ارائه شده است.
صبح امروز جناب آقای دکتر زارعی فرماندار محترم شهرستان آمل و جناب آقای دکتر حاجی پور نماینده محترم مجلس شهرستان آمل با همراه جمعی از مسئولین شهری، از غرفه دانشگاه شمال بازدید بعمل آوردند.