برای دومین روز متوالی، برگزاری جشن بزرگ آیین آغاز تحصیل دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲، این بار برای دانشکده های فنی و مهندسی و علوم ورزشی، در سالن همایش دانشگاه شمال

جشن بزرگ آیین آغاز تحصیل دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ دانشکده های فنی و مهندسی و علوم ورزشی، روز یک شنبه مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران گروه ها و مدیران ستادی دانشگاه در سالن همایش بین المللی دانشگاه شمال واقع در ساختمان آمارد، برگزار گردید.

این مراسم پس از تبریک و خیر مقدم خدمت حضار، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید. سپس آقای دکتر رنجبر ریاست دانشگاه، با خیر مقدم گویی به حضار و دانشجویان نو ورود، دانشگاه شمال را بعنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور معرفی نموده که در همه مقاطع دانشجو دارد. فرمودند: «تاسیس دانشگاه با تلاش‌های موسسین که همگی از مدیران راهبردی جامعه بوده و هستند، بنا نهاده شده است.» سپس به شرح ساختار دانشگاه از قبیل هیات موسس، هیات امنا، و حوزه ریاست پرداخته است و باتوجه به اینکه این جشن به دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی و علوم ورزشی اختصاص داشته، لذا به شرح و معرفی روسای دانشکده ها و مدیران گروه این دانشکده ها پرداختند. ایشان همچنین به مزایای دانشگاه شمال از جمله برتر بودن آن در میان دانشگاه‌های غیر انتفاعی کشور انتخاب شده از سوی وزارت علوم، محیط زیبا و جغرافیای آن پرداخته است.
تکریم دانشجو، عدالت آموزشی، چرخش نخبگان، نظام انگیزشی برای دانشجویان ممتاز، دعوت دانشجویان به تلاش و امیدواری برای ترسیم آینده، اخلاق مداری، رعایت نظم و انضباط، مشارکت در انجمن‌های علمی توصیه هایی بودند که با آن ریاست دانشگاه سخنانشان را به پایان رسانده اند.

در ادامه آقایان دکتر رودی معاونت دانشجویی- فرهنگی، دکتر عباس قربانی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، آقای مهندس یزدانی، رییس دانشکده فنی و مهندسی و آقای دکتر طلوعی رییس دانشکده علوم ورزشی، اجمالا به شرح وظایف حوزه های تحت تصدی خود پرداختند.