برگزاری اولین جلسه ریاست دانشگاه با دبیران انجمن های علمی و دانشجویی

دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ به اتفاق معاونین دانشجویی و فرهنگی، پژوهشی و فناوری و مدیر حراست با دبیران انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه جلسه برگزار نمودند.

در این جلسه ریاست دانشگاه، پیشاپیش روز دانشجو را به دبیران انجمن ها تبریک و تهنیت عرض نموده و بر مسئولیت پذیری، ارتقاء کیفیت علمی و ایجاد شهر دانش و نوآوری با توجه به شعار سال تحصیلی دانشگاه «آموزش بهتر مهارت محور» تاکیده داشتند. همچنین اظهار نمودند: انتظار می روند انجمن های علمی در برگزاری دوره های حل تمرین، همایشها و سخنرانی های علمی، برگزاری آزمون ها و المپیاد با کمک و حمایت اساتید مجرب دانشگاه، تمامی تلاش و اهتمام خویش را بکار گیرند. ما نیز با همه ی امکانات و تجهیزات دانشگاه از فعالیت های علمی انجمن ها حمایت می کنیم. انجمن های بعنوان بازوان توانمند دانشگاه در ارزیابی و پالایش علمی اساتید لازم است فعالیت نمایند.

در ادامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فرمودند: بدلیل همه گیری ویروس کرونا، متاسفانه این گروه از دبیران انجمن ها بدون سابقه و پیشینه از دبیران گذشته شروع به فعالیت نمودند. لذا لازم است به جمع آوری اطلاعات از سایت های علمی و دانشگاهی معتبر بپردازید تا وظایف خویش را همه جانبه به سرانجام برسانید. ما نیز در کنار انجمن ها هستیم و از شما حمایت می کنیم.

در پایان تمامی دبیران انجمن های گروه های مختلف دانشگاه، یکایک نقطه نظرات خویش را با ریاست دانشگاه در میان گذاشتند و ریاست دانشگاه نیز دستورات لازم، در خصوص بررسی و اجرایی نمودند موارد مطرح شده را اعلام داشتند.