برگزاری جشن با شکوه ی دانش آموختگان دانشگاه شمال

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال روز پنجشنبه مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲، جشن با شکوه ی دانش آموختگان دانشگاه شمال با حضور ریاست دانشگاه، معاونان، مدیران و دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه، در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه برگزار شد.

پس از خیر مقدم گویی و تبریک این روز، از سوی دکتر غلامعلی رودی، معاونت دانشجویی-فرهنگی، دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه، طی سخنرانی خویش اظهار داشتند: «بسیار خوشبختم که خداوند توفیق خدمتگزاری را به بنده داده است و در بدو امر هر قصوری دارم بر من ببخشید. دانشگاه شمال با این رشد و بالندگی مرهون فعالیتهای زیادی است. جهت پاسخگو کردن سیستم، ایجاد نظم و پذیرش مسئولیت، به همت کارکنان دانشگاه، تلاش زیادی میکنیم. شورای مشاوران دانشجویی را برای هرچه بهتر شدن مدیریت دانشگاه ترتیب اثر دادیم. ما معتقد به مردم‌سالاری و نقدپذیری هستیم و در همین راستا، آیین نامه مسئولیت اجتماعی را در شرف آماده سازی داریم که بزودی تصویب و منتشر خواهد شد. در راستای مسئولیت اجتماعی، صندوق حمایت از دانشجویان تاسیس شده است که دانشجویان نیازمند، بعضا می توانند تبرعا از آن استفاده کنند. قطعا دانشگاه شمال به اهدافش خواهد رسید.

خوبی های دانشگاه را به دیگران بگویید و ایرادت دانشگاه را به ما. هر قصوری دانشگاه داشته است بعنوان مسوول دانشگاه عذرخواهی میکنم.

نگرانی شما پس از فارغ التحصیلی طبیعی است. پس نگران نباشید نقاط قوت، علایق و سلایق خود را بسنجید. عوامل هیجانی خود را بر اساس درونگرا و برونگرا بودن انتخاب کنید. لازم است مهارت یاد بگیرید. صرفا عالم بودن‌ کافی نیست. شعار دانشگاه شمال، آموزش بهتر مهارت محور است. سطح تجربه خود را درنظر بگیرید و براساس  آن توقع داشته باشید. ارتباطات اجتماعی خیلی مهم است. با محیط و افراد تاثیرگذار ارتباط داشته باشید.

دانش آموختگان دانشگاه شمال، این دانشگاه خانه شماست. در همین دانشگاه استمرار تحصیل کنید و تحصیل در دانشگاه شمال را بعنوان دانشگاه برتر به دوستان و بستگان خود توصیه کنید.

در پایان برای همه ی شما پیروزی و سربلندی را از خداوند متعال خواستارم.»


این مراسم با اجرای نمایش، موسیقی و برنامه های شاد و قرائت سوگند نامه توسط دانش آموختگان، همراه بوده است.