برگزاری مراسم روز کارمند در سالن همایش بین المللی دانشگاه شمال

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، روز چهارشنبه مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۳، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، مراسمی در سالن همایش بین المللی دانشگاه شمال با حضور ریاست دانشگاه ، اعضای هیات رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.

دکتر رنجبر ریاست دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک این روز فرخنده، سخنان خویش را در سه محور بیان نمودند: «وضعیت موجود و وضعیت مطلوب دانشگاه، برنامه های آتی دانشگاه و معیارهای کارمند نمونه»

ایشان همچنین معیارهای کارمند نمونه را شامل داشتن اعتماد به نفس، معتمد بودن، توانائی کارگروهی داشتن، مهارت های فردی، خودآگاهی، مثبت نگر بودن، مفید و سودمند بودن، علاقه مند بودن و منضبط بودن برشمردند. سپس در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه عنوان نمودند: «دانشگاه نسبت به شناسایی نیازهای جامعه اهتمام ویژه داشته و با انجام پژوهش های مطلوب و مناسب که متناظر با نیازهای جامعه باشد از متخصصان حوزه های مختلف بهره گیرد. از برنامه های پیش رو در این حوزه برگزاری همایش نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه می باشد.»

در ادامه عنوان داشتند: «از برنامه های توسعه دانشگاه جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده ایجاد شش دانشکده، ازدیاد دانشجو و مشوق های پژوهشی مطبوب می باشد. که می بایست منتج به بالابردن سطح علمی دانشگاه و ارتقاء رنکینگ دانشگاه شمال در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گردد. »

توجه دانشگاه از تبدیل شدن ایده به محصول و همچنین سودمند نمودن پایان نامه ها در راستای دستیابی به آموزش مهارت محور از دیگر سخنان ریاست دانشگاه بوده است.

در پایان مراسم از دو کارمند بازنشسته دانشگاه در سال جاری و همچنین از کارمندان نمونه دانشگاه تقدیر بعمل آمد.