برگزاری جلسه معارفه مدیر فرهنگی و مسئول هماهنگ کننده حوزه معاونت دانشجویی -فرهنگی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، صبح روز شنبه مورخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، جلسه معارفه مدیر فرهنگی و مسئول هماهنگ کننده حوزه معاونت دانشجویی -فرهنگی دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران ستادی و همکاران حوزه معاونت دانشجویی- فرهنگی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه ضمن اشاره به ۴ رکن اصلی حوزه معاونت دانشجویی – فرهنگی که شورای فرهنگی، شورای دانشجویی، شورای صنفی و شورای ورزش می باشد، بیان نمودند: «مدیر فرهنگی باید دغدغه مند باشد. تحرک و پویایی در این حوزه باید در دستور کار قرار بگیرد. نظارت و بررسی خوابگاه ها و انجام مراسمات در خوابگاه، نظارت بر امور رستوران، بوفه های دانشجویی، واحد حمل و نقل، امور تربیت بدنی، صندوق رفاه، تهیه تقویم اربعه، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با دعوت از متخصصین و صاحب نظران امر، توجه به ورزشهای همگانی و قهرمانی و … انتظارات دانشگاه از این حوزه می باشد.» سپس ابراز امیدواری کردند با پیگیری درست و مدیریت تحرک مدار حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی در رسیدن به اهداف مورد نظر توفیق داشته باشند.

در ادامه دکتر رودی معاون دانشجویی -فرهنگی دانشگاه ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر حوزه ها، ارائه تقویم فرهنگی و انجام آن در زمان مناسب را اشاره داشتند.

همچنین آقای کیقبادی نیز با تایید برنامه های فرهنگی در حوزه دانشگاه ها و هماهنگی و تعامل بیشتر با همکاران حوزه دانشجویی – فرهنگی، تعهد به انجام هر چه مطلوبتر برنامه های این حوزه نمودند.

در پایان حکم آقای احمدرضا کیقبادی به سمت مدیر فرهنگی و مسئول هماهنگ کننده حوزه معاونت دانشجویی -فرهنگی اهداء شد.