برگزاری جلسه هیأت امنای دانشگاه شمال با حضور دکتر حلیمی، نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای هیات امنا دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، جلسه هیأت امنای دانشگاه شمال، با حضور دکتر حبیب اله حلیمی جلودار نماینده وزارت علوم، تحقیات و فناوری و اعضای هیات امنای دانشگاه در سالن VIP حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.

جلسه با سخنرانی دکتر نوریان رئیس هیات امنای دانشگاه آغاز گردید و پس از ارائه گزارش عملکرد دانشگاه، توسط دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه، از فرایند ۹ ماهه قبول مسئولیتشان در دانشگاه شمال، دکتر محمد حسین رضوی، عضو هیات امنای دانشگاه، عملکرد ایشان را مثبت اعلام نموده، جوان بودن و داشتن اعتماد به نفس بالا که از تجارب دانشگاهی بیست ساله ایشان بدست آمده، را دلیل این عملکرد مثبت دانسته اند. همچنین پیشنهاداتی را در خصوص استفاده از موقعیت خاص شهر آمل با داشتن شهرک های صنعتی و موارد دیگر ارائه نمودند. همچنین از تلاشهای دکتر رنجبر قدردانی نمودند.

دکتر حبیب اله حلیمی جلودار، نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیز در بیانات خویش از عملکرد مبتکرانه و خلاقانه ارائه شده توسط دکتر رنجبر در جلسه تعریف نموده و ایشان را سوار بر امور دانشگاه دانسته اند.

دکتر نورائی عضو هیات امنای دانشگاه خدمت حضار اعلام نمودند با توجه به حضورشان در متن دانشگاه، «شاهد تحولی واقعی هستیم. انگیزه بالایی با اقدامات ارزش گذاری برای دانشجویان ایجاد شده است و ضمن تشکر و خسته نباشید آرزوی استمرار این اقدامات ریاست دانشگاه را داریم.»

در ادامه دکتر نوریان فرمودند: «باید ارزیابی مستمر در بخش آموزش صورت بپذیرد و مقایسه بین رشته ها انجام گیرد. همچنین طرح تعاون پیگیری شود. ارتباط بین دانشگاه با فارغ التحصیلان دانشگاه شمال ایجاد و به صورت مستمر تداوم یابد.»

در نهایت پیگیری و اخذ مجوز برای رشته های جدید (دکتری حقوق – کیفری و جرم شناسی و دکتری علوم ورزشی – فیزیولوژی و سایر رشته های مقاطع دیگر)،‌ جذب هیات علمی براساس فراخوان داده شده، تغییرنام معاونت اداری و مالی و معاونت پژوهشی و … مورد تصویب قرار گرفت.