مراسم روز کارمند، روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ در سالن همایش دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد

«روز کارمند بر شما عزیزان مبارک باد.»


به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم روز کارمند، با حضور دکتر حسین رنجبر، سرپرست محترم دانشگاه، اعضای محترم هیات رئیسه و تمامی کارمندان دانشگاه در روز دوشنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ در محل سالن همایش دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.
دکتر حسین رنجبر سرپرست دانشگاه در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از همه ی کارمندان و قدردانی از زحمات آنها، اظهار داشتند: “بنده نیز یک کارمند هستم و مانند شما اول صبح در دانشگاه حاضر می شوم و همراه شما به کار پایان می دهم. آینده دانشگاه به کنش ها و واکنش های ما ارتباط دارد و سعی میکنم مثل شما باشم. در واقع ما یک خانواده هستیم”، ایشان اهداف خویش را اینگونه برشمردند: نظم و انضباط گروهی، ایجاد نظام تشویقات و تنبیهات، ایجاد نظام اداری پاسخگو، رضایت مندی ارباب رجوع و تکریم آنان، ارتباط با جامعه تمدن ساز، توجه به امور بین الملل و مرکز مشاوره و درمانی، بازسازی دانشگاه و …
همچنین دکتر رنجبر از کارکنان خواستند عملکرد ۱۰۰ روزه ایشان را ارزیابی نمایند. در پایان سخنان خویش را با شعری از مولانا به پایان رساندند.


«عشق از دیدگاه مولانا»
ای که می پرسی نشان عشق چیست؟/ عشق چیزی جز ظهور مهر نیست.
عشق یعنی مشکلی آسان کنی/ دردی از درمانده ای درمان کنی.
در میان این همه غوغا و شرّ/ عشق یعنی کاهش رنج بشر.
عشق یعنی گل به جای خار باش/ پل به جای این همه دیوار باش.
هر کجا عشق آید و ساکن شود/ هر چه ناممکن بود ، ممکن شود.

در ادامه این مراسم، دکتر محمدرضا فدوی معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه با اشاره به اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی دانشگاه است، عنوان نمودند: دغدغه اصلی دانشگاه حفظ سازمان است و تلاش می کنیم این مجموعه را به بهترین شکل حفظ نماییم. همچنین از اعضای هیات موسس دانشگاه تشکر نموده و از اینکه جناب دکتر رنجبر زمان و انگیزه فراوانی برای اداره ی دانشگاه صرف می نمایند از ایشان تشکر و قدردانی نمودند.
در پایان دکتر رنجبر سرپرست دانشگاه، ضمن تقدیم لوح سپاس و هدایایی به تمامی کارکنان، در فضایی دوستانه به سخنان تعدادی از کارمندان دانشگاه که به نمایندگی از همه، دغدغه ها و مشکلات کارمندان را بیان نموده اند با سعه صدر گوش فرا داده اند.