برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه شمال

دانشگاه شمال در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳، میزبان هزار و ۴۹۵ داوطلب در دو گروه‌ آزمایشی علوم انسانی (خواهران) و علوم تجربی (برادران) بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت دوم، با رقابت هزار و ۴۹۵ داوطلب در دو گروه‌ آزمایشی علوم انسانی و علوم تجربی در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳، در دانشکده‌ «فنی و مهندسی» دانشگاه شمال برگزار شد.
در صبح نخستین روز آزمون، ۸۲۴ داوطلب دختر در گروه‌ آزمایشی علوم انسانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور با هم به رقابت پرداختند.

همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، ۶۷۱ داوطلب پسر در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت کردند.

براساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه شمال، خانواده‌های محترم داوطلبان نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ در سالن رستوران دانشگاه استقرار و پذیرایی گردید.

همچنین در این فرصت، کارگاه‌ عمومی و کارگاه های اختصاصی مشاوره تحصیلی و چگونگی غلبه بر استرس و هیجان، از سوی دانشگاه شمال برای خانواده‌های محترم داوطلبان برگزار گردید.

دکتر حسین رنجبر ریاست دانشگاه شمال، به همراه هیات رئیسه دانشگاه از روند برگزاری کنکور سراسری نوبت دوم ۱۴۰۳ در دانشگاه شمال بازدید نمودند. سپس با حضور در حوزه‌های مستقر دانشگاه شمال از وضعیت استقرار خانواده های محترم بازدید نمودند.