برگزاری جشن بزرگ آیین آغاز تحصیل دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، در سالن همایش دانشگاه شمال

جشن بزرگ آیین آغاز تحصیل دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، روز شنبه مورخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور ریاست دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران گروه ها و مدیران ستادی دانشگاه در سالن همایش بین المللی دانشگاه شمال واقع در ساختمان آمارد، برگزار گردید.

این جشن با قرائت بی نظیر آقای معطوفی یکی از قاریان برجسته کشور افتتاح گردید. نخست جناب آقای دکتر حسین رنجبر ریاست محترم دانشگاه، ضمن خیر مقدم به حضار، به ویژه دانشجویان نو ورود و محضر پروفسور رستمی، هیات موسس دانشگاه، فرموند: «علم میراث کریمه ایست. علم سلطان است. دانشگاه شمال بعنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور بوده و در همه مقاطع دانشجو دارد.» همچنین ایشان بیان داشتند: «تاسیس دانشگاه مرهون تلاش‌های موسسینی است که همگی از برجستگان جامعه می باشند». سپس به شرح ساختار دانشگاه و معرفی اعضای هیات علمی دانشگاه، که همگی از دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر می باشند پرداخته و عنوان نمودند که «حضور یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه، در زمره دو درصد از پژوهشگران برتر جهان، موید این ادعاست». همچنین از تلاش دانشگاه بر ایجاد محیطی آرام، تحقق شعار دانشگاه: «دانشگاه شمال، اندیشمند و کارآفرین» و شعار سال تحصیلی: «آموزش بهتر مهارت محور»، از طریق کلاسها و کارگاههای عملی، عدالت آموزشی، قدردانی از دانشجویان ممتاز، توصیه همگان از جمله دانشجویان، به رعایت قانون و اخلاق، ایراد سخن پرداختند.

در ادامه آقای دکتر رودی معاونت دانشجویی فرهنگی پس از خیرمقدم به دانشجویان نو ورود و همکاران حاضر در این جشن، اجمالا به شرح وظایف حوزه تحت تصدی از قبیل حمل و نقل دانشجویی، واحد رستوران، کمیته انضباطی، کمیسیون موا د خاص، خوابگاهها و … پرداختند.

آقای دکتر مرتضی عباس قربانی، معاونت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، سخنران بعدی این جشن بودند که پس از خیرمقدم به دانشجویان نو ورود و حاضران، اجمالا به شرح وظایف امور ‌آموزشی، ‌تبیین آیین نامه آموزشی و … پرداختند.

پروفسور رستمی عضو هیات امنای دانشگاه و ریاست پیشین نیز در جشن، طی سخنرانی کوتاهی، اظهار داشتند: در دو دوره، در مجموع تقریبا تمام دوره، ریاست دانشگاه با بنده بوده. تمام تلاش موسسین این بوده که این دانشگاه برتر باشد. عامل اصلی آن تلاش خود دانشجویان در درجه اول و سپس اعضای هیات علمی بوده است. با همت تمام موسسین بویژه اقای دکتر رضوی این مجموعه زیبا ساخته شده است. امیدوارم همه دانشجویان با خاطره ی خوب درس را به اتمام برسانند.

آقای دکتر سعید امامقلی زاده، ریاست دانشکده علوم انسانی و اجتماعی نیز با بیان خوشامدگویی به دانشجویان جدید به شرح وظایف مدیران و معرفی رشته ها و اعضای هیات علمی دیگر بیان ایشان بوده است.

این جشن با اجرای برنامه های نمایشی، استند آپ و موسیقی، لبخند را به لبان دانشجویان نو ورود و حاضرین هدیه داده است.

در پایان این مراسم، کارت دانشجویی دانشجویان نو ورود تقدیم عزیزان شد و با پذیرایی نهار در سالن رستوران دانشگاه جشن دانشجویان نو ورودی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی ۱۴۰۲ به پایان رسید.