جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه، با حضور ریاست محترم دانشگاه و جمعی از مسولین شهری و دانشگاهی و دانشجویان در سالن VIP حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد

یک شنبه مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۲، جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه، با حضور دکتر حسین رنجبر سرپرست محترم دانشگاه، جناب سرهنگ داغمه چی فرماندهی سپاه شهرستان آمل، جناب ساداتی کرمی فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده برسمنانی امام جمعه محترم بخش امامزاده عبداله شهرستان آمل، جناب آقای بزرگی، مسئول تشکلات و امور دانشجویی ناحیه بسیج دانشجویی استان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از مسئولین، دانشجویان و اعضای حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه در سالن VIP حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حسین رنجبر سرپرست دانشگاه شمال ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان عالیقدر، از حس اخلاق و ادب آقای جهانبخش فرمانده سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه، تقدیر نموده و بسیج را بعنوان ضابط در دانشگاه معرفی نموده و وظیفه آن را حفظ نظم و امنیت جامعه و عامل پیشگیری از تخلفات و جرائم قلمداد نمودند.

جناب سرهنگ داغمه چی فرماندهی سپاه شهرستان آمل، با بیان دغدغه مقام معظم رهبری، حضوری فعال برای بسیج دانشجویی را خواستار شدند و انتظار می روند در دل مردم، و برای مردم و دانشجو، اقدامات فرهنگی صورت گیرد تا دانشجویی با سبک و سیاق دینی، وارد جامعه شود.

در ادامه از اقدامات موثر و همکاری شایسته مسئولین دانشگاه در برقراری نظم و آرامش در فضای دانشگاه در سال های گذشته قدردانی نموده و اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه را، در فضای دانشگاهی موثر خواندند.

سپس جناب ساداتی کرمی فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان مازندران، ضمن تقدیر از زحمات دکتر رستمی ریاست اسبق دانشگاه شمال و حضور وزنه مانند ایشان در فضای دانشگاهی و تشکر از دکتر حسین رنجبر، سرپرست جدید دانشگاه، موارد ذیل را عنوان نمودند:

ایشان فرمودند در بین دانشگاه های استان، دانشگاه شمال موقعیت و رتبه اول استان را داشته که بحمد اله همچنان این رتبه را حفظ نموده است. این دانشگاه از لحاظ زیر ساخت ها، منابع، تعداد دانشجو و وزنه علمی جایگاه ویژه ای دارد و لازم دانستند برون داد دانشگاه از ظرفیت دانشگاه پیشی گیرد. همچنین پیشنهاد نمودند جهت پر رنگتر شدن تناسب دانشگاه با مسائل استان، استانداری لیستی از نیازمندی های خود را ارائه دهد. دانشگاه نیز ارائه نماید. بسیج استان نیز پشتیبان آنها می باشد.

همچنین ضمن اشاره به دستور امام خمینی (ره) در ۲ آذر سال ۱۳۶۷ به تشکیل بسیج دانشجویی جهت تثبیت انقلاب، رسالت آن را تربیت نیرویی متعهد و متخصص و همچنین ایجاد امید در نظام و انقلاب عنوان نموند. ایشان معتقدند؛ دانشگاهی که نگاه ارزشی داشته باشد، دانشگاهی بسیجی است.”  در پایان برای جناب آقای امیر حسین مرادی در مسئولیت جدیدشان آرزوی توفیق نمودند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده برسمنانی امام جمعه محترم بخش امامزاده عبدالله ضمن تشکر  از ریاست محترم دانشگاه و همه ی مسئولین از فرمانده سابق حوزه بسیج دانشجویی جناب آقای محمد جهانبخش قدردانی نمودند و ایشان را نمونه یک دانشجوی فعال خواندند و برای آقای امیر حسین مرادی فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.

در انتهای این جلسه ضمن اهدای لوح تقدیر و هدایای یادبود به اعضای سابق بسیج دانشجویی دانشگاه، حکم مسولیت برادر امیرحسین مرادی بعنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شمال، توسط جناب آقای بزرگی، مسئول تشکلات و امور دانشجویی ناحیه بسیج دانشجوئی استان قرائت شد.