دومین بازدید دکتر حسین رنجبر، سرپرست دانشگاه و هیات همراه از مرکز رشد و کارآفرینی بین المللی دانشگاه شمال

دکتر حسین رنجبر، سرپرست دانشگاه به همراه معاونت پژوهشی و فناوری و هیات همراه، از مرکز رشد و واحدهای فن آور خلاقِ مستقر در ساختمان رشد و کار آفرینی دانشگاه، ظهر روز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ بازدید نمودند.

دکتر رنجبر ضمن شنیدن شرح وظایف آن واحدها، مشکلاتشان را نیز جویا شدن. ایشان پیشنهاد دادند که کارگروهی مرکب از نمایندگان معاونت دانشجویی و معاونت پژوهشی دانشگاه، جهت ارتباط با مرکز رشد و استفاده از قابلیتهای آن، تشکیل شود.

سرپرست دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس متقی، جهت برقراری این نشست، عنوان نمودند: «از جمله دغدغه های این مرکز، نحوه انعقاد قرارداد هاست، که از این لحاظ ارتباط با دفتر حقوقی دانشگاه ضروری بنظر می‌رسد. در خصوص ورود و خروج افراد دقت نمایید تا مشکلات امنیتی در شب ایجاد نشود و لازم است چاره ای اندیشید. در مورد همایشها نیز، دقت و همکاری لازم با حوزه حراست دانشگاه بعمل آید. مرکز رشد، متعلق به دانشگاه شمال است.»

اقای دکتر فلاحیان، معاونت پژوهشی و فناوری، ضمن تایید سخنان سرپرست دانشگاه، از این نشست استقبال نموده و وعده همکاریهای تنگاتنگ میان دانشگاه و مرکز را از طریق این معاونت داده اند.
در ادامه آقای مهندس متقی، مدیر مرکز رشد بیان داشتند: «از مهر ماه سال ۱۴۰۰ و همزمان با شروع بکار دانشگاه بعد از ویروس کرونا، حضور داشتیم و بنام دانشگاه کار کردیم. اولین کار ما اخذ مجوز فناورانه برای شرکت‌های مستقر در این مرکز بوده است. در مورد مسایل امنیتی با حراست دانشگاه هماهنگی های لازم را خواهیم داشت. سیستم بایگانی، دبیرخانه و اسناد مالی را کاملا منظم راه اندازی نمودیم. سپس ایشان با ارایه اسلایدهایی، به بیان ساختار اداری و نیز برخی فعالیتهای شرکت‌های مستقر در این مرکز پرداختند.»