رئیس دانشگاه شمال به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) و روز پرستار، در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل حضور یافتند و ضمن اهدای گل و شیرینی، این روز را به تمامی پرستاران تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، صبح روز یکشنبه مورخ ۲۸ آبانماه ۱۴۰۲، دکتر حسین رنجبر، رئیس دانشگاه، به همراه معاونت دانشجویی- فرهنگی و مدیران اجرائی دانشگاه و به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) و روز پرستار، در بیمارستان امام خمینی (ره) آمل حضور یافتند و با اهدای گل و شیرینی، این روز را به تمامی پرستاران تبریک گفتند.

رئیس دانشگاه، طی ملاقات با ریاست بیمارستان امام خمینی (ره)، جناب آقای دکتر عبداله محمدی، ضمن عرض شادباش به مناسبت این روز، از همه کارکنان حوزه سلامت قدردانی نموده و یاد شهدای آن را گرامی داشتند. همچنین آمادگی دانشگاه را در خصوص انعقاد تفاهم نامه ای، در زمینه همکاری های متقابل و استفاده مشترک از ظرفیت های دانشگاه و بیمارستان را اعلام نمودند.

در ادامه آقای دکتر محمدی، ریاست بیمارستان، ضمن خوشامدگویی به ریاست دانشگاه و هیات همراه، به شرح و بیان امکانات بیمارستان پرداختند و هیات دانشگاه را در بازدید از ایستگاههای پرستاری بیمارستان، به منظور تبریک این روز خجسته، مشایعت نمودند.