مراسم تجلیل و تقدیر از کارکنان در پایان سال ۱۴۰۲

جهت تقدیر و تجلیل از کارکنان محترم دانشگاه شمال، مراسمی روز شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۳:۳۰ در سالن همایش ساختمان آمارد با حضور ریاست عالیه دانشگاه و هیأت رئیسه محترم برگزار گردید.

در این مراسم دکتر حسین رنجبر، رییس دانشگاه شمال، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کارمندان دانشگاه و قدردانی از زحمات آنان در ۹ ماهه تصدی خویش، در خصوص کارکرد ۹ ماهه و استراتژی دانشگاه سخنرانی نمودند.

ایشان فرمودند: «دانشگاه شمال با تمام زحماتی که جناب پروفسور رستمی کشیدین، ما هم سعی کردیم ساختارهایی را ایجاد کنیم. همانند شورای اداری دانشگاه، دفتر حمایت حقوقی از کارکنان دانشگاه، ایجاد تعادل در وضعیت حقوقی، رسیدگی به امور رفاهی و پرداخت کارانه تابستان و امتحانات و …»
ایشان همچنین فرمودند:«همه کمک کردن که بهتر از دیروز باشیم.
اصلاح حقوق کارمند، توانمندسازی کارکنان، ارزیابی و انتخاب کارمند برگزیده، همدلی و هم نشینی با کارمند، نظم و تشویق، توسعه تحصیلات تکمیلی، چاپک کردن فرایند اداری، تقسیم عدالت و مواردی از این دسته اتفاق هایی بود که در این ۹ ماه رخ داد.»
همچنین بیان داشتند: «کارمندواری مهم هست نه کارمندداری. تمرین میکنم تا زودتر از شما بیایم و دیرتر از شما بروم، چون نسبت به پیشبرد امورات دانشگاه متعهد هستم. من مسئول هستم، شما هم مسئول هستید.
آنلاین و بروز باشیم، رضایت از دانشگاه رضایت از همه ی ماست. دانشگاه جامعه مدار و دانشگاه تمدن ساز رویکردهای دانشگاه است.

اگر میخواهیم دانشگاه متحرک باشد، باید مسئول پذیر باشیم و با کوشش و فعالیت دسته جمعی و با دوستی، باید دانشگاه را به یک دانشگاه بین المللی برسانیم، تحصیلات تکمیلی رو افزایش بدهیم، جذب دانشجو را افزایش دهیم.

امروز بابت تلاش و کوشش شما بزرگواران در این ایام تشکر میکنم. خواهشی هم دارم، کار دانشگاه رو مانند کار خودتان بدانید. دانشگاه بخشی از زندگیمان است.
بنده بر این اراده هستم تا دانشگاه بصورت اشتراکی و جمعی اداره گردد. شورای راهبردی، اداره فکر، کمیته بهره وری، شورای اداری و مالی و … ایجاد کردیم تا تقسیم کار صورت گیرد و با مشورت هم کارها انجام شود.»
ایشان اضافه نمودند: «مدیران باید صلاحیت داشته باشد و بر اعمال و رفتار آنان باید نظارت باشد و ارزیابی شوند. مدیر باید خدا محور، حق محور، عدالت خواه و امانتدار باشد. امین، باتقوا، حسن شهرت و تحول گرا باشد. مدیر باید تحول و تحرک ایجاد کند. از لابه لای بررسی ها و بازرسی ها، مشکلات و اشکالات دیده و اصلاح میشود.»

در پایان آرزوی موفقیت و سربلندی، برای همه در سال ۱۴۰۳ نمودند و از درگاه خداوند زندگی توامان با امید را برایشان خواستار شدند.

سپس از تعدادی از کارمندان ساعی تقدیر صورت گرفت و عکس دسته جمعی هیات رئیسه و تمانی کارکنان دانشگاه به یادگار ماند.