دکتر حسین رنجبر طی حکمی آقای دکتر قاسمی را به سمت مدیر گروه حقوق منصوب نمودند و طی مراسمی معارفه ایشان و تودیع دکتر پژومان برگزار گردید

ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه حقوق دانشگاه با حضور دکتر عباسعلی رستمی، عضو هیات موسس دانشگاه، دکتر حسین رنجبر سرپرست دانشگاه و معاونین و مدیران ستادی در سالن کنفرانس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رستمی عضو هیات موسس دانشگاه نیز در این مراسم حضور یافتند. ایشان فرموند: پیشرفت دانشگاه مدیون زحمات تمامی کارمندان، اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه می باشد. در واقع این دانشگاه برای شهرمان و برای خودمان است و باید برای پیشرفت بیشتر آن تلاش کنیم.
دکتر حسین رنجبر، سرپرست دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات دکتر پژومان که بدلیل مشغله ایشان در پست جدید بعنوان مدیر دفتر همکاریهای بین المللی و روابط عمومی دانشگاه مسئولیت گروه حقوق را واگذار نموده اند، عنوان کردند: «این رشته بدلیل رغبت همگانی به آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به موضوع مدیریت آن توجه ویژه ای شود. از این رو با توجه به شناختی که از دکتر داوود قاسمی دارند، ایشان را به سمت مدیر گروه حقوق منصوب نموده و همدلی و تکریم ارباب رجوع را، از ایشان خواستار شدند. همچنین انتظار برگزاری جلسات منظم گروه آموزشی، تعامل با اساتید مدعو، انجمن علمی گروه آموزشی حقوق، برگزاری المپیاد دانشجویی، تعیین کمیته کیفیت تدریس، نظارت بر کیفیت پایان نامه های تحصیلی و سایر مسئولیت های قانونی، را عنوان کردند.
دکتر داوود قاسمی نیز بیان نمودند با توجه به آشنایی که از دغدغه های گروه حقوق دارم، انشاله با همکاری سایر اعضای هیات علمی گروه، تمام تلاش خویش را برای ارتقاء گروه خواهیم کرد.
در پایان حکم مسئولیت دکتر قاسمی توسط دکتر رستمی عضو هیات موسس دانشگاه به ایشان اهداء گردید.