نشست صمیمی ریاست دانشگاه به همراه معاونت دانشجویی-فرهنگی با کاروان اعزامی به شانزدهمین المپیاد ورزشی به میزبانی دانشگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال صبح روز دوشنبه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳، ریاست دانشگاه به همراه معاونت دانشجویی-فرهنگی و مدیران این حوزه نشستی صمیمی با کاروان اعزامی به شانزدهمین المپیاد ورزشی به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار نمودند.
پس از قرائت قران کریم و پخش سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین رنجبر رییس دانشگاه بیان داشتند: «زبان قاصر است از بیان افتخار آفرینی شما دانشجویان برای دانشگاه شمال. از همه شما دانشجویان عزیز، مربیان گرامی، معاونت محترم دانشجویی – فرهنگی و مدیران سپاسگزارم. برنامه های دانشگاه در چشم انداز ۴ ساله کانون توجه دانشگاه بر ورزش است. زیرا عقل سالم در بدن سالم است. رجا واثق دارم که این تیم تلاش خواهد کرد که افتخار برای دانشگاه بیافریند. وظیفه ماست تمامی امکانات را برای شما مهیا کنیم، هرچند محدویت مالی داریم. در نظر داریم برای مدال آورندگان جوایز و تخفیف شهریه داشته باشیم. خدارو شکر دانشگاه اخیرا در میان دانشگاههای غیرانتفاعی رتبه برتر را اخذ کرده است.»

پس از معرفی دانشجویان جناب دکتر رودی معاونت دانشجویی و فرهنگی ادامه دادند که هدف از این نشست روحیه بخش و اعلام حمایت دانشگاه از شما دانشجویان است. در پایان دانشجویان درخواستها، پیشنهادها و نقدهای خود را مطرح کردند. دکتر رنجبر برای این دانشجویان آرزوی پیروزی و سربلندی کردند.