پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ و بهار علم و تربیت را خدمت همه دانشجویان، اساتید، معلمین و متعلمین تبریک و تهنیت عرض می نمایم، دانشجویان عزیز نیک می‌دانید به مصداق آیه شریفه : «لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى» با کوشش و تلاش در فرایند تحصیلی قطعاً به اهداف عالیه خویش نائل خواهید شد، چرا که این گفته خداوند است که برای انسان‌ها جزء به اندازه کوشش و تلاش ره آورد و دستاوردی نیست.
دانشگاه شمال به عنوان دانشگاه برتر و یکی از بزرگترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور ملتزم به رعایت تکریم دانشجویان، پاسخگویی و مسئولیت پذیری است. ایجاد نظام انگیزش ده و تشویق دانشجویان و حق اطلاع رسانی از تصمیمات نهادهای تصمیم گیر دانشگاه از حقوق دانشجویان و جزء تعهدات لاینفک این مرکز آموزش عالی است.
پر واضح است که دانشجویان سرمایه ملی این کشور اسلامی اند و همانا دانشجویان اند که نگهبانان مرزهای علم این کشور کهن تاریخ محسوب می شوند، اصل حاکمیت قانون نظم، انضباط فردی، جمعی، پاسداشت ارزش‌ها و باورهای ملی – مذهبی از سیاست کلی و خدشه ناپذیر دانشگاه شمال تلقی می‌گردد.
سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ را با شعار «آموزش بهتر مهارت محور» آغاز و این نوع حکمرانی آموزشی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد. اصل شفافیت، تقویت و چرخش نخبگان، فرهیختگان و عدالت آموزشی و رعایت اصل شایسته سالاری علمی، راهبرد های دانشگاه در حصول شعار علمی سال تحصیلی جدید است.
رجا واثق دارد دانشگاه شمال می‌تواند با تعامل با دانشجویان موجبات پدیداری دانشگاه نسل پنجم که دانشگاه تمدن ساز و تحول آفرین در جامعه است را فراهم آورد.

دکتر حسین رنجبر

سرپرست دانشگاه