معرفی دانشگاه شمال بعنوان یکی از ده دانشگاه برتر بر اساس اعلام موسسه uniref در رتبه بندی کردن دانشگاه های غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه سوم دانشگاه شمال در نمایشگاه دستاوردهای علمی با اخذ ۹۹ نمره از صد نمره در اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی با تأکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن‌ساز

بسم الله الرحمن الرحیم


همکاران محترم هیات علمی و کارکنان شریف دانشگاه
احتراما همانطوری که مستحضرید در اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی غیرانتفاعی در تحول نظام آموزشی که در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علم و فرهنگ تهران با حضور معاون اموزشی وزیر علوم و مدیر کل دفتر غیر انتفاعی برگزار گردید دانشگاه شمال در نمایشگاه دستاوردهای علمی با اخذ ۹۹ نمره از صد نمره با نظر هیات داوران رتبه سوم و برتر را کسب نموده است. همچنین براساس اعلام موسسه uniref در رتبه بندی کردن دانشگاه های غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۲ دانشگاه شمال با انتشار ۱۳۰ مقاله به عنوان یکی از ده دانشگاه برتر معرفی گردیده است که قطعا چنین ارتقا مرهون تلاش های اعضای محترم هیات علمی در راستای اجرای طرح جهش علمی و اعمال مشوق های پژوهشی است.
اینجانب ضمن تبریک به کارکنان و اعضای محترم هیات علمی و اعلام سپاس در کسب موفقیت های دانشگاه مراتب تکریم و قدرشناسی خود را از حمایت های همه جانبه اعضای محترم موسس خصوصا جنابان آقایان دکتر نوریان، دکتر رستمی رییس فرهیخته و معمار آموزشی سابق دانشگاه و دکتر رضوی اعلام می دارم. قطعا بالندگی و پیشرفت دانشگاه مرهون دلالت طریق عزیزان هیات موسس قلمداد میگردد.
رجا واثق دارم دانشگاه شمال با حمایت ها و راهنمایی های بی وقفه اعضای محترم هیات موسس و تلاش های مجدانه عزیزان هیات علمی و کارکنان خدوم دانشگاه بیش از پیش به اهداف کمی و کیفی خویش در چشم انداز چهار ساله نائل خواهد شد.


مزید حسنات
حسین رنجبر – رییس دانشگاه