جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره آیین های بومی سنتی مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره آیین های بومی سنتی مازندران، با حضور ریاست دانشگاه، معاونان و روئسای دانشکده‌ها، مدیران ستادی دانشگاه و نمایندگان کارگروههای جشنوار، روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۲:۳۰ عصر در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه اعلام نمودند: «طی نامه ای از دکتر دارابی معاونت وزیر وزارت میراث فرهنگی جهت شرکت در این جشنواره دعوت نمودیم. خواهشمندم دقت و پشتکار بیشتری داشته باشید تا این جشنواره بسیار باشکوه و با سطح بالا برگزار شود. هم از نظر رسانه ای و هم از نظر شور و هیجان بهترین باشد. کارهای امور پشتیبانی مهم است. بحمد اله قسمتی از کارهای انجام شده است و المان هایی طراحی و در حال اجرا می باشد.»


سپس ۱۰ کارگروه تعریف شده این جشنواره و اعضای جلسه به شرح وظایف محوله خود پرداختند. از جمله اینکه:
بر این امر تاکید شده است تا هماهنگی میان سازمان میراث فرهنگی، نمایندگی کمیسیون ملی یونسکو و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل به عمل آید. برای همین منظور المان‌ها و بنزهای تهیه، ‌آماده نصب و بهره برداری است. در مورد نحوه تامین مالی، پذیرایی، آیین افتتاح و چگونگی اجرای بازیهای محلی، بحث و بررسی شد و پیشنهادهای مناسبی مطرح و تصویب شده است.