گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، دانشگاه شمال با همکاری بخشداری شهر امامزاده عبداله (ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، دانشگاه شمال با همکاری بخشداری شهر امامزاده عبداله (ع) در راستای تعامل دانشگاه و جامعه، طی مراسمی از معلمان گرانقدر این شهر تجلیل نمودند.

در این مراسم دکتر حسین رنجبر ریاست دانشگاه، ضمن خیرمقدم به حضار و مهمانان گرامی، بیان داشتند: «خرسندم که دانشگاه شمال افتخار میزبانی معلمان که چراغ راه هدایت بشر هستند را دارد. امام علی (ع) فرمودند: فواید معاشرت با علما چند حسن دارد. اول اینکه علمش زیاد می شود، دوم ادبش نیکو می گردد و سوم نفس انسان را تزکیه می کند. سپس به معرفی اجمالی از دانشگاه شمال که یکی از دانشگاه های برتر کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است، پرداختند و از زحمات هیات موسسین تشکر نمودند. در پایان از تشریف فرمائی معلمان و مهمانان گرانقدر تشکر نمودند.»

در ادامه این مراسم دکتر زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل به سخنرانی پرداختند. ایشان از مدیریت محترم دانشگاه شمال جناب آقای دکتر رنجبر و همچنین از دکتر نوریان، عضو هیات موسس دانشگاه تشکر و قدردانی نمودند که میزبانی این مراسم را به عهده گرفتند.

در پایان مراسم از معلمان نمونه مدارس شهر امامزاده عبداله (ع) تقدیر بعمل آمد.