برگزاری اولین سمپوزیوم تخصصی چربی سوزی با راهکارهای نوین ورزشی و تغذیه ای به همت دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شمال

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شمال، “اولین سمپوزیوم تخصصی چربی سوزی با راهکارهای نوین ورزشی و تغذیه ای” به همت دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شمال با حضور متخصصان دانشگاهی در روز پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شمال برگزار گردید.

دانشجویان علوم ورزشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (گرایشهای مختلف)، مربیان ورزشی حوزه تندرستی و ورزشکاران از مخاطبان هدف این سمپوزیوم می باشند.

در ابتدای این سمپوزیوم، دکتر حسین رنجبر ریاست دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم خدمت اساتید بزرگوار و
تشکر از دکتر طلوعی ریاست دانشکده علوم ورزشی، حوزه معاونت اداری و مالی و مدیر گروه علوم ورزشی دانشگاه، بیان نمودند: «قرار و مدار دانشگاه بر این تعلق گرفت که آموزش را با تجربه و مهارت آموزی شروع کند و به این نتیجه رسیدیم که دیگر آموزش کافی نیست و یک دانشجو باید مهارت داشته باشد.

آموزش های مهارت محور فلسفه دانشگاه های حکمت بنیان است و این دانشگاه ها دیگر دانشگاه آموزش مدار نیستند بلکه دانشگاهی است که در راستای منافع ملی، سودآوری و رفاه عمومی حرکت می کنند. دانشگاه باید به این مرحله برسد که به دانشجو چیزی یاد بدهد که بعد از فارغ التحصیلی با آن تجربه و مهارت و با امتزاج علم و عمل بتواند سودمند باشد. امید داریم این نشست و سمپوزیوم بتواند موجبات ارتقاء کمی و کیفی و عمل گرایی را فراهم نماید.
چربی سوزی، بالا رفتن انرژی، بهبود حافظ، کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبودی خواب و کم شدن هزینه ها از فرایند این سمپوزیوم است. در راستای ارتقاء کمی و کیفی خود از این همایش استفاده نمایید.»

در ادامه مطابق برنامه زیر این سمپوزیوم تخصصی ادامه یافت.