برگزاری سومین جلسه شورای مشورتی دانشگاه

سومین جلسه شورای مشورتی دانشگاه، روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور اعضای شورا، در سالن VIP حوزه ریاست دانشگاه تشکیل گردید.

در این جلسه نخست ریاست دانشگاه ضمن تشریح برخی اقدامات انجام شده، در مورد ارزیابی عملکرد دانشگاه و ریاست آن و اهمیت این امر بیان داشتند:

«تا این تاریخ ۹۲ درصد از کارمندان ابراز رضایت داشتند. همچنین برای ارزیابی علمی و کیفی، نمایندگی انجام این مهم را به آقای دکتر امامقلی زاده واگذار کردیم. انشالله بتوانیم در تحقق شعار دانشگاه تحت عنوان آموزش بهتر مهارت محور تلاش کنیم.»

در ادامه آقای دکتر حامد رجبی، دبیر جلسه، دستور جلسه را قرائت نمودند و پس از ایشان، آقای دکتر رجایی، عضور جلسه، در مورد ضرورت تعیین جایگاه حقوقی شورای مشورتی و نگارش شیوه نامه نظر خویش را اعلام نمودند. همچنین سایر اعضا بدنبال این پیشنهاد بر ضرورت تهیه و تنظیم شیوه نامه در این جلسه تاکید نمودند.

جذب هیات علمی جدید، پالایش استادان مدعو ، برقراری کلاس آموزشهای آزاد و کوتاه مدت، توجه به تبلیغات و برندسازی، ارائه برخی دروس بصورت مجازی، توجه به مشکلات زیرساختی، تقدیر از دانشجویان برتر، اطلاع رسانی در مورد پروژه های پژوهشی سازمانها، ایجاد مراکز تست ورزشی و کلاسهای مربیگری، ارسال کارنامه دانشجویان به خانواده، ظرفیت کلاسها، خدمات رفاهی و غیره، از موضوعات مطروحه جلسه قبلی بودند که در مورد تحقق آن بحث و بررسی شده است.

راهکارهای پیشنهادی در مورد توسعه و بهبود شعار دانشگاه مبنی بر «آموزشهای بهتر مهارت محور» از سوی حاضران مطرح شد. از قبیل: برگزاری کارگاههای مهارت محور. برپایی اردوهای علمی، اجرای دقیق کارآموزی و پروژه ها، انجام بخشی از پایان نامه ها به سفارش صنعت و جامعه، تفاهم نامه با سازمان فنی حرفه ای. که در نهایت پیشنهاداتی پیرامون آن به تصویب اعضا رسیده است.