برگزاری هشتمین جلسه شورای دانشگاه (دوره جدید) با حضور ریاست دانشگاه، معاونان و روئسای دانشکده ها، مدیر روابط عمومی و مدیر حراست دانشگاه

هشتمین جلسه شورای دانشگاه (دوره جدید) با حضور ریاست دانشگاه، معاونان و روئسای دانشکده ها، مدیر روابط عمومی و مدیر حراست دانشگاه در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در دفتر ریاست برگزار گردید.
نخست دکتر حسین رنجبر، ریاست دانشگاه اظهار داشتند:
علیرغم تلاش‌های دانشگاه شمال، اجلاسیه اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی غیر دولتی ایران، در ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ که با میزبانی این دانشگاه می بوده، منتفی شده است و زمان تشکیل، با هماهنگی به آمده با اتحادیه، متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین اعلام داشتند که مراسم نکوداشت پروفسور رستمی و نام آوران دانشگاه در تاریخ ۲۰ آذرماه در دانشگاه برگزار خواهد شد.

در ادامه ضمن تاکید بسیار بر اهمیت نظم و انضباط اعلان داشتند: «ضروری است تا کمیته بحران در دانشگاه تاسیس گردد که در موارد اضطراری بتوان به موقع واکنش و خدمات مناسب نشان داد. تشکیل کارگروه آینده نگری برای جذب دانشجویان نیز از دغدغه های دیگر ایشان بوده است.

سپس شورا وارد دستور کار به شرح زیر شده است:
– بررسی پیشنهادات روابط عمومی در خصوص بهبود و ارتقای سیستم پاسخگویی و شکایات و چگونگی پاسخگویی مدیران دانشگاه به سوالات دانشجویان در فضای مجازی
– گزارش مشاور اجرایی در خصوص چگونگی ارزیابی مدیران و نتایج آن
– تشکیل کمیته ای جهت پیگیری دانشجویان ترک تحصیل و عدم مراجعه
– بررسی برنامه ها و چگونگی برگزاری مراسم روز دانشجو
– گزارش معاونت دانشجویی در خصوص دلایل مشروطی دانشجویان
– گزارش معاونت دانشجویی در خصوص عملکرد شورای نظارت بر قیمت ها
– بررسی ضرورت جذب عضو هیات علمی در گروه مهندسی صنایع بر اساس پیشنهاد ارایه شده
– گزارش معاونت اداری مالی از وضعیت بودجه
– گزارش معاونت اداری مالی در خصوص همانند سازی حق مدیریت مدیران و مسولان

و بررسی نتایج مصوبات سابق