برگزاری جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز چهارشنبه مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال با حضور امام جمعه بخش و شهر امامزاده عبداله، نماینده مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران، نماینده فرمانده سپاه شهرستان آمل، مسئول امور تشکیلات و امور دانشجویی ناحیه دانشجویی استان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آمل، به همراه ریاست دانشگاه، معاونان و مدیر حراست دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.

ابتدا دکتر حسین رنجبر ریاست دانشگاه ضمن تشر از تشریف فرمایی مهمانان گرانقدر، از زحمات آقای مرادی مسئول قبلی بسیج دانشجویی دانشگاه و اقدامات ارزنده ایشان تشکر و قدردانی نمودند و آقای باقری را بعنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بمدت یکسال معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند و اعلام نمودند: «انتظاراتی که از ایشان داریم ارتباطی تنگاتنگ و تعامل با دانشگاه است. بسیج دانشجویی بازوان پرواز اعتقادی در دانشگاه است.»

در ادامه نماینده مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران، با این فرمایش آینده نگری امام راحل (ره) که «سربازان من در گهواره ها هستند» بیان نمودند: «بسیج میراث گرانبهای امام است که از ایشان به یادگار گذاشته شد و دو شاخصه مردمی بودن و اسلامی بودن را دارد. بسیج دانشجویی که به محیط علم وابسته است وظیفه نخبه پروری را در جامعه دارد.»

در ادامه حاج آقا عباس پور مسئولیت های بسیج دانشجویی و اهداف آن را بیان نمودند و اعلام داشتند: «در تقابل حق و باطل که در تمامی دانشگاه های دنیا وجود دارد، به فرمایش رهبر معظم انقلاب دو رسالت تعریف می شود. حوزه علم و تخصص و حوزه تعلیم و تربیت است. بسیج دانشجویی باید دانشجو و در امتداد آن جامعه را هدایت و همراه نماید.»

حجت الاسلام و مسلمین حسین زاده برسمنانی، امام جمعه بخش و شهر امامزاده عبداله، نیز ضمن تشکر از جناب دکتر رنجبر به اتفاق تمامی معاونان دانشگاه، اعلام کردن این نشان از توجه ویژه ایشان به این امر می باشد. همچنین بیان نمودند بسیج دو وظیفه کلی دارد: جذب و دفع یا همان بازدارندگی. هر چند ناگزیر به دافعه هستیم اما محور اصلی وظیفه بسیج جاذیه می باشد.

در پایان حکم مسئولین آقای باقری و تقدیر نامه آقای مرادی قرائت و تقدیم ایشان گردید.